marți, 29 martie 2016

Dovlecei invizibili





Asa le-a zis Eataly, asa le spun si eu. Si ii fac destul de des pentru ca ne plac mult de tot.
Se pot manca si ca garnitura, alaturi de ceva carne, dar mie-mi plac cel mai mult, simpli, cu iaurt grecesc.
Reteta de pe arta culinara.

- 700 g dovlecei, eu folosesc mai des zucchini

- 2 oua

- 70 g faina

- 10 g praf de copt

- 100 ml lapte

- 20 g unt topit

- sare

- sofran, eu nu am pus

Dovleceii se spala, se sterg si se taie felii subtiri. Eu folosesc o mandolina. Se bat ouale, se adauga untul topit, sarea, laptele si faina amestecata cu praf de copt. Se amesteca dovleceii cu amestecul de oua, dar cu grija sa ne se rupa feliile. Se toarna intr-o tava unsa si tapetata, se presara parmezan ras si se baga la cuptor, pana se rumeneste.

cam asa arata


si inca una



de aproape




Foarte, foarte buni, multumesc Eataly pentru reteta.


2 comentarii:

  1. Un fel de dovlecel gratinat, sau nu ?
    Oricum imi plac dovlecei in fel si in chip.
    O saptamana frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da, cred ca li se poate spune si asa.
    Si eu sunt fan, iar astia si cei cu morcov, sunt preferati. Sa ai o zi excelenta !

    RăspundețiȘtergere