marți, 23 septembrie 2014

Aperitiv cu zucchini si morcov




Aperitivul asta face parte din categoria " imi pare rau ca nu am incercat reteta mai devreme " , nu de alta, dar as fi putut profita de ea mai demult. Am facut aperitivul asta la ziua lui Matei, dar n-am reusit sa fac poze, dar l-am facut de atunci de multe ori asa ca am si poze.
Reteta este de pe blogul lui Any, un blog de pe care voi mai face multe retete, numai sa le vina randul.
Mersi Any pentru reteta.


- 5 oua

- 120 g faina

- 110 ml ulei de floarea soarelui

- 1 1/2 lingurita praf de copt

- 120 g parmezan, sau alt fel de branza tare

- 1/2 ceapa

- 500 g zucchini

- 120 g morcov

- sare, piper

Se dau pe razatoaremare zucchini si morcovul, ceapa pe razatoarea mica, eu le-am amestecat, apoi se storc. Se bat ouale cu uleiul, apoi se adauga faina amestecata cu praful de copt. Cu telul se amesteca bine, sa nu ramana cocoloase. Se adauga legumele stoarse, branza, sarea si piperul. Se pune compozitia in tava tapetata cu hartie, e mai sigur ca nu se prinde, si se baga la cuptor pana se aureste.
Mie imi place super tare s-o mananc cu iaurt grecesc, dar si goala e super buna.
Any iti multumesc mult pentru reteta asta faina.

cam asa arata gata



de aproape




4 comentarii:

  1. Draga mea, ce surpriza frumoasa mi-ai facut! Stiam c-ai facut tarta, acum vad pozele si-ti multumesc tare tare mult! Super arata, am sa incerc si eu s-o mananc cu iaurt grecesc.
    Sunt absenta de doua luni, pe blog n-am mai postat nimic dar sper ca in curand sa intru "in normal" si sa reincep sa postez :).
    Te pup si-ti doresc o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Cu permisiunea ta iti "fur" o poza si-o pun la postul cu retetele "facute de voi" u link la blogul tau. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  3. Any draga ma bucur mult sa vad ca ai reaparut! De abia astept sa revii pe blog pentru ca postarile tale ma bucura tare mult. Daca ti-e mai usor scrie-mi si-ti trimit pozele pe mail.
    Te pup cu mult drag! Seara faina si tie!

    RăspundețiȘtergere
  4. salut iubitorii de bucătărie
    pentru bucataria dvs ceea ce aveți nevoie
    condimente, Legume, fructe, Aperitive, Bauturi, furculiță, cutit, lingura
    Dacă vrei mai mult.... situl Anuntul-galben.ro site de anunturi gratuite noi din Romania este dispoziția dumneavoastră..

    RăspundețiȘtergere