vineri, 15 iunie 2012

Pulpa de miel la cuptor, cu legume




Niciodata nu facem de Pasti tot mielul. Mi se pare prea mult deodata. In plus, ne pica bine peste catva timp sa mai mancam cate putina carne de miel. De data asta intentionam sa fac o reteta din " secrete ", dar pana la urma n-am avut curajul, si am facut-o clasic, cum o facem noi in fiecare an. Mi-era ca n-o sa-i placa Miculinului, iar asta chiar ca-i cea mai buna proaspata, scoasa din cuptor. A doua zi, sa zic ca nu-i placea si o duceam cuiva, nu mai are acelasi farmec, dupa mine cel putin.

- o pulpa de miel

- amestec de sare, cimbru, maghiran, piper, chimion

- usturoi pentru impanat

- 500 ml vin alb sec

- putin ulei

- 2 feliute de slanina afumata

- o legatura de morcovi tineri

- 2-3 gulii

- 2-3 cartofi

- 10 g unt

- 100 ml supa de legume

Pulpa de miel se impaneaza cu usturoi, cat mai mult cu atat mai buna. Se unge cu condimente si cu putin ulei si se pune intr-un vas. Peste, se toarna vinul se acopera vasul si se baga peste noapte la frigider. A doua zi, se scoate din marinata, se pune intr-un vas de cuptor cu foarte putin ulei si se pune deasupra pe aragaz, pentru doar cateva minunte pe o parte si alta. Se ia vasul de pe foc, se adauga marinata, se pun feliile de slanina deasupra, se acopera vasul si se baga la cuptor pana se inmoaie carnea. Se ia capacul de pe vas si se mai lasa pulpa pana se rumeneste.
Legumele se taie felii si se pun in unt sa se calesca putin. Se adauga supa si se lasa sa se inabusa pana la consistenta care va palce.

aici pupla de miel cu legume



de aproape





3 comentarii:

  1. Desi nu ma dau in vant dupa miel,tot nu as refuza o portie,,,yamiiii!!pupp si o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Draga mea , farfuria ta arat de master chef ! Eu nu mananc miel dar sotul meu adora acest fel de carne .
    O sa salvez reteta pentru el !:)
    Weekend placut !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mirela, tie iti fac altceva daca vii.
      Adina, te astept cu drag si ma descurc cumva chiar daca tie nu-ti place.
      Va pup si va doresc o saptamana excelenta.

      Ștergere