vineri, 9 decembrie 2011

Muffins cu ciocolata cu menta




De la muffinsii astia mi-am adus aminte de vremurile de scoala primara, cand spuneam bancuri cu prietena mea Oana, bancuri de genul " dintre doua bomboane care e femeia, aia dementa " sau pe acelasi calapod " dintre doua bomboane care-i femeia, aia cu lapte ", si ce smechere eram noi, ca stiam astfel de bancuri. Bine noi doua eram atat de smechere, incat in clasa I dupa vreo doua luni in care ne duceau la scoala, pe mine tatuca, pe ea mama ei, am inceput sa mergem singure; veneam de pe Brancoveanu impreuna pana in dreptul cofetariei Violeta, acolo ne desparteam, eu o luam prin parc, ea pe langa muzeu ( cine e din SM stie ce scriu ), iar in dreptul Catedralei Unguresti ne intalneam si continuam impreuna. Ea stia drumul doar pe langa parc, eu doar prin parc. Vreo saptamana am facut chestia asta. Foarte smechere asa-i ?
Reteta de muffinsi din cartea mea de muffins.

- 80 g unt moale

- 100 g zahar

- un pliculet zahar vanilat, eu pun o lingura mare

- putina sare

- 2 oua

- 200 g iaurt

- 200 g faina

- o lingurita praf de copt

- putina sare

- 24 bucati ciocolata cu menta, after eight, sau de care vreti voi

Untul moale se bate cu zaharul, vanilia si sarea pana devin spumoase. Se adauga cele doua oua, pe rand, batandu-se bine dupa fiecare ou. Se pune apoi iaurtul, iar ultimele faina amestecata cu praful de copt. Se imparte aluatul in formele de muffins si in fiecare forma se baga doua bucati de ciocolata. Se coc pana trec testeul scobitorii.

untul cu zahar, vanilie, sare si oua, apoi iaurtul



faina cu praful de copt



cu ciocolata, data viitoare rup bucatile de ciocolata in doua sau maresc cantitatea de aluat, astfel incat ciocolata sa fie ingropata in aluat in momentul in care se baga tava la cuptor; la mine a curs putin din ciocolata pe tava de muffins si tare rau mi-a parut de ea



muffinsii



de aproape



si sectiune



scosi din cuptor i-as fi putut manca pe toti, a doua zi se intaresc putin din cauza cremei din ciocolata, dar raman tare buni, daca va place menta

13 comentarii:

  1. Vai cum arata si ce pofta mi-ai facut!!!!!
    o sa-i fac cat de repede!!!
    Te pup!Alynusa

    RăspundețiȘtergere
  2. Ador briosele...ale tale arata super bine si cred ca sunt foarte, foarte bune:)
    o dupa-amiaza placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. hihihi, zau ca daca as fi fost langa tine cred ca am fi mancat amandoua toata tava, fara ca sa mai ajunga vreo briosa si la altii :))). pe mine m-ai prins imediat cu ciocolata cu menta :)). te pup, weekend fain de tot!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt de vis.Eu as iesi la pascut menta,daca s-ar putea.Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  5. Felis, multumesc mult, esti tare draguta.
    Alynusa ma bucur mult ca vrei sa le incerci.
    Asa e Kadia, foarte aromati.
    Violette, multumesc mult de tot.
    Zazuzici eu ti-am mai spus ca te astept la Mures cu mare drag.
    Dia multumesc, si mie-mi place menta mult de tot.
    Va pup cu drag si va doresc seara faina.

    RăspundețiȘtergere
  6. Cum zicea Kadia:ce nebunie de arome.Super de faine:))))Pupici:x

    RăspundețiȘtergere
  7. Maria multumesc, esti tu tare draguta.Sa ai o seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce idee minunata! Ador combinatia! Merci!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ok Maya, atunci te astept alaturi de celelalte fete sa impartim o tava.
    Cu multa placere.Seara faina sa ai.

    RăspundețiȘtergere
  10. Deliciosi sunt muffinsii astia. Cine iubeste ciocolatelele cu menta se va indragosti de acest desert!
    Am share-uit reteta ta pe http://colectiadebriose.wordpress.com

    RăspundețiȘtergere
  11. Sa inteleg ca ai incercat reteta ? Daca da, ma bucur tare mult ca ti-au placut. Sa ai o saptamana faina.

    RăspundețiȘtergere