luni, 28 noiembrie 2011

Chec cu mere



Sigur in revista ii spune guguluf, dar el este de departe un chec cu mere. Gugelhupf are aluat cu drojdie, si cu siguranta ii vine randul la executat, ca-s curioasa daca e diferit fata de o briosa normala.
Acuma chec, nechec asta din revista " torturi si prajituri " de unde am luat reteta, cert e ca le-a placut Catalinei si prietenelor ei, pentru mine insa e prea chec. Iar pentru Miculinul e cu ciocolata, adica e foarte bun, da nu mai poate ca e plin. Cam asta e textul cand ceva nu corespunde.


- 2 mere, eu am pus 3 ca erau mici, dupa mine mergeau si 4

- 250 g unt

- 180 g zahar

- 5 oua

- 350 g faina

- 100 g amidon

- putina sare

- 1 pliculet praf de copt

- 1 pliculet zahar vanilat, eu pun cam o lingura mare rasa

- 150 ml lapte

- 50 g migdale macinate

Untul se bate spuma cu zaharul, vanilia si sarea. Se adauga pe rand ouale. Apoi se pune faina omogenizata cu praf de copt, amidon si migdale macinate, alternand cu laptele. Se adauga si merele rase pe razatoarea mare si se omogenizeaza. Se toarna aluatul in forma si se coace pana trece testul scobitorii.
Pentru ornat se foloseste glazura de ciocolata, se bate putina frisca si se pun cateva felii de mere.

untul batut spuma, apoi adaugate ouale pe rand



faina cu amidonul si praful de copt



alternand cu laptele



migdalele, initial am zis ca nu pun, apoi totusi le-am adaugat



merele date pe razatoare



si checul





si felia

13 comentarii:

  1. Cu siguranta e super bun! Imi place combinatia! O seara placuta ! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Iau doar frisca si glazura ;)
    Nici eu nu ma lesin dupa chec :D
    Totusi trebuie sa recunosc: arata foarte bine!

    Te imbratisez cu tot dragul,
    Alina

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte bine arata!!!
    Te pup dulce!Alynusa

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce frumusel e!
    Nu-l trimiti pentru Provocare? Daca nu, macar la pachet :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Adela esti o draguta, ma bucur mult ca-ti place.
    Alina, te rog sa servesti ce-ti place tie.
    Alynusa, multumesc, esti o scumpa.
    Alexandrina, esti tu o scumpa.Am vrut dar n-am apucat sa fac si ceva cu hrean.Asa ca e pentru tine cu tot dragul.
    Va pup pe toate cu mult, mult drag si va doresc o zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu conteaza cum ii zici, conteaza ca-i tare bun, precis asta. Daca e cu mere, nu poate fi decat excelent!

    RăspundețiȘtergere
  7. Imi place checul tau, mai ales ca e si cu mere.
    o seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Maria, multumesc esti tu prea draguta.
    Oana, ai dreptate, gustul e important, forma mai putin.
    Va pup si va doresc o seara faina.

    RăspundețiȘtergere
  9. Felis, esti tare draguta, multumesc.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu mi-a iesit... Am irosit un pachet de unt, 5 oua, faina etc. Nu e dulce deloc, n-are nici un gust, inauntru e cocos (desi a trecut testul scobitorii) - ce mai! - e de aruncat!

    RăspundețiȘtergere
  11. Offf imi pare foarte, foarte rau.Te rog sa ma scuzi dar acum vad ca eu nu am trecut cantitatea de zahar, iar tu probabil ca nu ai pus.Imi pare enorm de rau, ma duc si corectez.Asta ca inauntru e cocos n-am inteles, e necopt sau ?

    RăspundețiȘtergere