marți, 22 martie 2011

Prajitura cu biscuiti si fructe uscate



Prajitura asta am facut-o cand am fost ultima data la SM, pentru Lucica. N-am pus-o pe blog pentru ca am facut o ghidusie. Am insiropat-o de i-au mers fulgii, si cand s-o tai, din parti, ca toata se imprastia. Dar a fost asa de buna, si i-a placut asa de tare Miculinului, inat am refacut-o si am reusit s-o si pozez.
Si ca veni vorba de fructe uscate, mai cunosc eu pe cineva care e moarta dupa fructe uscate, si cred ca i-ar place si prajitura, chiar daca nu e chec. Acum sunt curioasa daca se recunoaste.
Reteta din " Kiskegyed Konyha ".

- 200 g fructe uscate

- 100 ml lapte

- 100 ml lichior de oua, daca mananca si copiii, nu se pune, dar e tare buna, cu

- 1 l frisca naturala, daca faceti cu frisca vegetala, luati mai putina si completati cu smantana acrisoara, are gust mult mai bun decat doar frisca vegetala, iar cu de aia naturala, nici nu mai spun

- 200 g zahar praf

- 600 g biscuiti simpli

Se taie marunt fructele uscate. Laptele se amesteca cu lichiorul de oua si se dau biscuitii prin acest amestec. Eu am folosit Leibnitz, si i-am mai si insiropat cat de bine. Nu trebuie, pentru ca se mamaligesc prea tare. Cu siguranta stiti voi cam cat trebuie, numai eu zici ca am facut prima data asa ceva. Frisca se bate cu zaharul praf. Intr-o tava de 25x25 cm, tapetata cu folie transparenta se pune un rand de biscuiti insiropati, un rand de frisca si apoi se presara fructele taiate marunt. Se pastreaza putina frisca pentru ornat. Se baga la frigider. Se lasa peste noapte. A doua zi se orneaza si se taie.

in tava tapetata cu folie transparenta se pune unrand de baiscuiti insiropati, peste care se pune frisca



apoi se pun fructele uscate



se repeta operatia, ultimul rand sa fie de biscuiti



a doua zi se orneaza si se taie



23 de comentarii:

  1. Foarte frumoasa ti-a iesit,eu cu ani in urma am facut ceva asemanator dar cu capsuni si budinca si ornata cu frisca,oricum este tare buna,,,,si rapida.Pupp!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca e asa de buna,vreau si eu macar putina,pff...

    RăspundețiȘtergere
  3. Arata foarte bine. Cred ca e foarte buna.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce bine arata!
    Am ajuns inaintea Oanei,asa ca ultima poza e a mea....

    RăspundețiȘtergere
  5. Foarte bine arata!! Si cu siguranta e buna buna. Merita incertata.
    Multumim de reteta
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  6. micule, la tine mereu gasesc parjituri bune:D

    RăspundețiȘtergere
  7. superba aparitie prajitura asta,tare as face-o sa
    stiu ca ar papa si iepu mic!cu fructele uscate ,ce sa zic ,si mie imi plac mult...:)

    RăspundețiȘtergere
  8. arata foarte bine! am si eu pofta de o bucatica... noapte buna!

    RăspundețiȘtergere
  9. Mamaaaa...am zis ca e tiramisu...tare de tot, adica faina de tot! puuup

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc mult pentru aprecieri.Sunteti tare dragute.
    Mirela, precis e tare buna si varianta ta.
    Alexandrina multumesc, esti tu draguta.
    Sandrina, multumesc, ma bucur ca te tenteaza.
    Craita, cu multa placere te-as servic chiar cu mai mult.Ce faina poza ai, esti o scumpica.
    Criss, multumesc. pe cat de simpla e , pe atat de buna.
    Alynusa, nu poza e a ta, ci o portie intreaga, cu drag.
    Bianca, multumesc, ma bucur ca-ti place si te tenteaza.Cu multa placere reteta.
    Diamond, multumesc mult, si tu faci doar bunaciuni.
    Alisuc, pai tu erai personajul de care pomeneam cu fructele uscate.Sper sa pape si Iepu dac-o faci.
    Adel,a cu multa placere te-as servi cu o bucatica mai mare.
    Liana, multumesc, esti o draguta.
    Laura, esti tare scumpica, multumesc.
    va pup si va doresc o zi minunata.

    RăspundețiȘtergere
  11. ce idee! ce simplu! si ce aromata trebuie sa fie!

    RăspundețiȘtergere
  12. Zazu, danke dir.
    Te pup si-ti doresc o zi frumoasa.
    Ideea nu a fost a mea:)

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu sunt ultima ...ce mai iau, poza?:(cred ca e foarte buna .Te pup , o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  14. Eu-s ultima (deocamdata)!
    Si eu m-am gandit la tiramisu, ca Liana,
    da' prajitura asta s-ar putea sa fie mai buna!

    RăspundețiȘtergere
  15. Mononoke, e tare buna, sa stii.
    Sa ai o seara faina.

    RăspundețiȘtergere
  16. Hmmmm....si eu care nu stiam ce as putea face cu niste lichior de oua,ce l-am primit de la cineva!Salvat,reteta!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  17. Ce nebunie de prajitura........cu fructe uscate.......mmm.

    RăspundețiȘtergere
  18. Janet, mai am retete cu lichior de oua, dar timpul asta, e asa de putin.
    Maria, e simpla dar foarte buna.
    Va pup si va doresc o seara frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  19. Wow ce bunatateee...singurul lucru...n-as rezista sa nu ma ating de ea pina a doua zi!!!Te pup si o seara faina!
    Ps.am luat reteta!

    RăspundețiȘtergere
  20. Carmen, multumesc mult si ma bucur ca-ti place.
    Te pup si eu si iti doresc un weekend cat mai placut.

    RăspundețiȘtergere