miercuri, 9 martie 2011

Cartofi cu dovleac, la cuptor



Interessanter Weise, eu si colegul nu suntem mari iubitori de dovleac, in dulciuri. Hai un chec in care nu se prea simte, un fursec ceva, mai merge, dar placinta, strudel, alea, alea, nu prea. Treaba insa se schimba cand e vorba de mancare cu dovleac. Prima data am descoperit treaba asta cu supa crema de dovleac a Happylikai, care tare mult ne place, si o fac destul de des. A doua oara, acum cand am facut garnitura asta, sau ma rog, eu am mancat felul asta, fara nimic.
Reteta din lecker.de. Dau cantitatile din revista, dar eu le-am ajustat pentru ca vasul meu era mai mic.

- 1 kg dovleac

- 500 g cartofi

- 1/2 legatura cimbru

- 50 g parmezan

- 400 ml smantana

- sare

- piper

- 4 linguri ulei de masline

- cateva rosii cherry

Se curata dovleacul si se taie felii. Cartofii se curata si se taie bucati mai mari. Daca sunt din aia mici, se taie in doua. Smantana si jumatate din parmezan, se amesteca si se condimenteaza cu frunzele de cimbru tocate, cu sare si piper. Cartofii si dovleacul, se pun intr-un vas rezistent la cuptor si se ung bine cu ulei. Peste ei se toarna amestecul de smanatan cu parmezan, si deasupra se rade restul de parmezan. Se baga la cuptor si inainte de a fi gata cam du 20 de min, se pun si rosiile. Se lasa pana se inmoaie legumele.

cartofii si dovleacul



se toarna amestecul de smantana si se rade restul de parmezan



cu douazeci de minunte inainte de a fi gata, se pun si rosiile, eu le-am pus cam tarziu si nu s-au prea facut rosiile dar a fost ok



si normal, poza pentru Oana

9 comentarii:

  1. ma abonez si eu la garnitura ta,dar tot asa simpla ,mi-ar face mare placere!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur mult ca va place.Chiar e foarte buna.
    Va astept pe amandoua.
    Va pup si va doresc dupa amiaza frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Aaaa, deja e tsunami la mine...foarte buna garnitura!!!
    Multumesc pentru poza!

    RăspundețiȘtergere
  4. Oana, te pup.Esti mortala de fiecare data.
    Cu multa placere.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce bun tre sa fie,merita incercata!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie imi place dovleacul, deci cu siguranta aceasta combinatie este pe gustul meu.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mancarica suna tare bine,eu vin cu friptura,,,,
    Te asteapta un premiu in bucataria mea.
    Te pup si-ti doresc o seara frumoasa!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Flory, Maria, Mirela multumesc mult.Ma bucur tare ca va place.
    Va pup si va doresc o duminica frumoasa.

    RăspundețiȘtergere