vineri, 4 februarie 2011

Crema, budinca de ciocolata



Atunci cand mi-am intrebat colegul de apartament daca sa fac sau nu budinca de ciocolata, mi-a zis sa fac cum vreau, dar el nu-i pre mare fan ciocolata. Asta stiam si eu, ca-i place mai mult ciocolata alba, dar mi-am asumat riscul, si bine am facut. Banuiti cred deja, cine lopata cu mai mare viteza budinca din cescute. Nu eu, si musafiri n-am avut.
Reteta din revista Lecker.

- 50 g ciocolata amaruie sau 100 g cu lapte

- 1 pachetel Toffifee 15 buc

- 20 g amidon

- 20 g cacao

- 500 ml lapte

- 2 linguri zahar, sau dupa gust

- putina sare

Se amesteca amidonul, cacaoa si zaharul si se dizolva in 6-7 linguri lapte rece. Restul de lapte se pune la fiert, se adauga apoi amestecul de amidon, apoi cele doua feluri de ciocolata maruntite, mai putin 2-3 buc de toffifee, sau in cate canite urmeaza sa puneti crema. Dupa ce se omogenizeaza toate, se ia de pe foc, se raceste si se pune la frigider pentru cel putin 3 ore. Se imparte in cani sau castronase si se orneaza dupa preferinte.

budinca in care am adaugat cele doua feluri de ciocolata tocata



gata de bobinat



inca una

9 comentarii: