luni, 5 iulie 2010

Supa crema de mazare uscata



In primul rand tin sa va spun ca mi-ati lipsit mult in cele doua saptamani, si cu toate ca a fost foarte frumos, ma bucur sa fiu din nou cu voi.
Dupa cate am citit pe blogurile voastre, toata lumea e bine, si asta ma bucura.
Postez acum o reteta de supa crema, care deja sunt obisnuite la noi la masa. Caut retete noi, si de data asta am gasit-o in " nok lapja konyha ".

- 300 g mazare galbena uscata

- 1 ceapa rosie

- 2 crengute de menta, eu nu am avut din pacate

- 1 lingura ulei de masline

Pentru untul aromat

- 50 g unt

- doi catei de usturoi zdrobiti

- o ceapa verde tocata

- patrunjel verde tocat

- boia si praf de chili

Mazarea se pune la inmuiat cu o noapte inainte, dar se poate si cu doar patru ore inainte de a fi gatita.
Apoi se pune mazarea inmuiata, menta si uleiul intr-un vas, se acopera cu apa si se lasa sa fiarba o ora, sau pana cand se fierbe mazarea. Din cand in cand se completeaza cu apa fierbinte. Se paseaza mazarea fiarta si se serveste cu felii de untu aromat.
Pentru untul aromat se amesteca ingredientele, se formeaza un baton, invelit in folie, si se pastreaza la frigider.

Puse toate la fiert.



Ingredientele pentru untul aromat.



Pe folie.



Batonul de unt.



Si supa.



Mai de aproape.



Foarte, foarte buna.

16 comentarii:

  1. bine ai revenit cu retete...mi-ai lipsit...

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte bine arata,dar este mazare-mazare?sau fasole uscata?Te pup si bine te-ai intors printre noi.

    RăspundețiȘtergere
  3. Mmmm, parca simt gustul, ce bunatate! Bine ai revenit, imi era dor de retetele tale!

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc mult, sunteti asa de dragute de fiecare data.
    Si mie mi-a fost dor de voi, de bloggurile voastre.
    Mirel,a e mazare galbena uscata, nu e fasole.
    Va pup pe toate cu drag si va doresc o saptamana frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  5. bine ai revenit draga mea!sincer mi-a fost dor de tine.supica pare delicioasa iar de untul aromat ce pot spune,yummy!pup cu drag

    RăspundețiȘtergere
  6. bine ai revenit,ne-a fost dor de tine...si ne este in continuare,doar ca acum ,ca ti-am auzit vocea te simt mai aproape!supa asta ii place si iepurasului mofturos,stii ca asta e complimentul suprem pentru o mincarica!si avem mazare uscata in camara...numai bine,acomodare rapida si puuup din partea iepu'lui si a noastra!

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc mul, sunteti asa de dragute.Ma faceti sa ma simt deosebita.
    Sarah, esti o scumpa, iti multumesc, si stii ca multi nu-ti ajung nici la calcaie, asa ca nu-ti mai bate capul.Te pup cu mult drag si-ti multumesc.
    Alisuc si noua ne e de voi, si mi-ar place mult de tot, sa locuim din nou aproape.Stii ce mult imi lipsesc povestile noastre.Nu e usor pentru o pereche, sa gasesca o alta compatibila.Voi erati cu noi.
    Da, faptul ca Iepu mananca ceva ce fac eu, e incantator pentru mine.
    Va pupam cu drag, si asteptam sa ne intalnim.
    Sa aveti o saptamana minunata.

    RăspundețiȘtergere
  8. Bine-ai revenit! Mi-a fost dor de tine si de retetele tale.

    RăspundețiȘtergere
  9. Yvonne, ce supa grozava! Eu n-am folosit inca mazare galbena. Iar unutul acela aromat care trebuie sa-i dea un gust si aroma deosebite! frumoasa intrarea dupa aceasta vacanta. Bine ai revenit, pentru ca mi-a fost dor de retetele minunate pe care le vad aici. O saptamana cu multe realizari!

    RăspundețiȘtergere
  10. super...mmm...deja o simt cat este de gustoasa

    RăspundețiȘtergere
  11. Elena, multumesc, ma bucur ca-ti place.
    Cristina, esti draguta.

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce ma enerveaza.Imi apareau comentarii de la Elena si Cristina, si de publicat nu le publica.

    RăspundețiȘtergere
  13. Micule, bine ai revenit!!
    Buna, buna supica!
    O saptamana frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  14. Cristina din nou am dat sa publice comentariul tau, si nu apare.Multumesc mult, oricum.

    RăspundețiȘtergere
  15. Bine ai revenit! Sper ca ai petrecut bine in concediu. :)
    Cred ca e tare buna supica ta, mai ales cu untul aromat! O sa ma uit si eu dupa mazare galbena, nu am vazut pana acum.
    Numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  16. Iar am probleme cu comentariile.Era unul si de la Monica ( iti multumesc mult ), dar nu-l publica nu stiu de ce.
    Xandrinna, Flori va multumesc mult, si mie mi-a fost dor de voi.
    Flori daca nu gasesti mai spune-mi si-ti trimit eu.
    Va pup si va doresc o saptamana frumoasa.

    RăspundețiȘtergere