duminică, 28 februarie 2010

Premii de la Sarah





Cea mai mare satisfactie cand ai blog, este, cel putin pentru mine, ca intri in contact cu oameni pe care altfel nu ai putea sa-i cunosti, si cu care ajungi sa fii chiar prieten.Sarah este o prietena a mea virtuala, pe al carei blog intru foarte des, sa vad retete mai exotice, dar nu in ultimul rand pentru a vedea ce mai fac nepotii ei draguti.
Ii multumesc mult pentru premiu si il dau mai departe altor fete cu bloguri deosebit de frumoase, si pe care va invit sa le vizitati.

Alison
Alina
Claudia
Criss
Michelle
Elena
Daniela

8 comentarii:

  1. multumesc mult ,draga mea!te pup si numai bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am ridicat premiile si ma simt onorata pentru ca mereu te gandesti la mine!

    O saptamana placuta si numai bine!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Alina, cu mult drag pentru tine.
    O saptamana si o Primavara cat mai frumoasa sa aveti si voi.

    RăspundețiȘtergere
  4. Yvone danke für die süsse premien,o saptamana excelenta sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cu multa placere draga mea.O saptamana minunata sa ai si tu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Oh, multumesc mult pentru premii. Am un singur amendament si sper sa nu te supere. Cel de-al doilea premiu sunt foarte incantata ca a ajuns din nou la mine, dar de afisat nu o sa-l mai afisez o data. Eu am oferit prima acest premiu, iar buchetul acesta de trandafiri - spre bucuria sufletului meu - a circulat pe multe bloguri, oferind bucurie si apreciere. Iti multumesc, datorita tie s-a intors acasa.
    Pe primul insa il ridic cu multa placere si o sa-l trimit mai departe. O saptamana minunata si o primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  7. Elena, cu multa placere.Fii serioasa, cum sa ma supere.E normal, dar eu nu am stiut.
    Numai bine sa-ti aduca Primavara asta si multe bucurii.

    RăspundețiȘtergere